måndag, april 14, 2008

Blargh

Okej, så jag har varit lite lat med att blogga på sistone. En del saker har hänt som jag inte orkar skriva ner nu, för jag ska snart lägga mig. Någon annan gång kanske.

Vi tränade groupstunt igår. Fatta att om vi verkligen bara slipar till våra stunts, och topparna våra tränar upp spänsten skulle vi faktiskt kunna ha en chans i DM nästa år. Så otroligt himla kul! :D Redan nu, efter bara en träning med de "nya" topparna känns det riktigt, riktigt bra. I tossarna flyger de som bara den, och vi tar knappt i alls. Vi testade även en version av front flip från elevator igår, och det satte vi efter bara ett litet tag. :D Vi kommer rocka på vårshowen på Lördag. :>

Tråkiga nyheter: Jag är sjuk. Jag HATAR att vara sjuk. Jag har "jag-har-inte-feber"-feber. Jag anser alltså själv att jag inte har feber, men termometern och min kära mor säger något annat. Värst är väl egentligen hostan och ontet i halsen. Min näsa går inte att snyta längre, eftersom pappret bara gör att min näsa gör ont på utsidan, snoret kommer ändå inte ut. Jag drack lite honungsvatten tidigare, och hjälp så skönt det var för halsen. På listan för inköp imorgon står mer honung (självklart hade vi bara nog för en mugg honungsvatten hemma) och mjuka pappersnäsdukar så att min näsa får det lite lättare i alla fall.

Nåjo, ska bara borsta tänderna, byta till pyjamas, ta nässpray och fylla vattenflaskan, så ska jag lägga mig sen. Sov gott, alla muppar där ute!

Inga kommentarer: