tisdag, juni 03, 2008

Tjohej

Hipps vipps så var det redan juni. Sheesh vad tiden går fort. Det var ju februari alldeles nyss känns det som.

Det har hänt ganska mycket idag. Skatteåterbäringen kom, jag har köpt mig en iPod för en del av sagda skatteåterbäringen, jag har gått som en tok, det var svinvarmt utomhus, jag och Alma var och såg på när studenterna gick på röda mattan in till balen och min dator är sämst i hela världen och verkar vilja bli utbytt typ nu.

Förhoppningsvis ska jag vara med Helene imorgon. :D Fast jag vet inte om jag ska till henne eller om hon ska komma hit. Det är kvar att planera. :P

Som jag nämde ovan så verkar det som om min dator håller på att spunka ur. :/ Men jag har inte råd att köpa en ny dator riktigt än, så den får helt enkelt lov att hålla tills jag har jobbat några veckor och har råd att lägga ut pengar på en ny dator. Eller så får vi hoppas på att Crille kan hjälpa mig fixa till den i helgen som han sa att han kanske skulle kunna göra. *hålla tummarna* Även om datorn når två-års strecket i slutet på augusti, så det kanske är dags att uppgradera? Jag hade ju dock först och främst tänkt spendera pengarna på en ny telefon, men jag kanske kommer ha råd med båda? Vi får hoppas på det.

Inga kommentarer: