tisdag, november 18, 2008

Drömmar

Än en gång, på uppmuntran av min bror blir det ett blogginlägg.

Jag har flera olika drömmar. Jag drömmer om att en dag få arbeta med någon av världens bästa musiker. Jag drömmer om att jobba som bartender på den trendigaste nattklubben i stan. Jag drömmer om att skapa den ultimata upplevelsen. Jag drömmer om att åka till USA och bara sitta på en parkbänk och lyssna på folk som pratar. Jag drömmer om att gå på Madame Tussauds i London, och se på Harrods julpyntning. Jag drömmer om att köra en fin, blänkande Ford Mustang. Jag drömmer om att faktiskt ha kurslitteratur som är intressant och inte sömnpiller helt igenom. Jag drömmer om att lära känna mer människor. Jag drömmer om att hitta kärleken. Jag drömmer om att ha fler killkompisar. Jag drömmer om en ny fin dator.

Jag vet att många av mina drömmar är rätt orealistiska, och även att många av dem helt och fullt hänger på hur mycket jag är villig att ge för att få dem.

Psh, jag skulle vilja vara djupare just nu, men jag hinner inte, klockan är kvart i sju, träningen börjar snart och jag har inte hunnit byta om än. Får väl se när jag får för mig att blogga igen. ;P

Inga kommentarer: