tisdag, november 18, 2008

Utmanad

Jag har varit väldigt dålig på att blogga på sistone. Så jag tänkte att då kan jag väl lika gärna göra utmaningen jag fick från min käre bror för ett tag sedan.

Det går till såhär:

*Länka till den som utmanade dig.
*Skriv sju sanningar om dig själv.
*Utmana sedan sju nya personer (alltså inte den som utmanade dig), genom att nämna deras namn och länka till dem.

1. Jag har en viss tendens till att gå från att inte oroa mig för nånting på väldigt länge, sedan till att oroa mig för varenda liten smågrej som händer väldigt länge, sedan tillbaka till att inte oroa mig alls och så vidare.
2. Jag kan bli väldigt irriterad när folk försöker förklara saker för mig som jag redan förstår eller vet.
3. Jag kan en hel massa onödigt vetande. T.ex. är elefanten det enda djuret som inte kan hoppa.
4. Jag gillar inte att vara osäker. Jag vill ha allt klart för mig om något är planerat.
5. Min humor är rätt sjuk stundvis, och om många gånger är det bara Crille som förstår vad jag tycker är kul, eftersom mycket syftar på saker som han eller jag hittat på internet.
6. Min största "pet-peeve" är när personer som borde kunna stava och använda sig av korrekt grammatik inte gör det.
7. Jag älskar att jobba i baren, trots att jag själv inte dricker alkohol av någon sort.

Jag utmanar: Skea&Becca,
Petra, Erika, Alma, Anna, Nina och Verran.

Vad säger du, brorsan, dög det? ;P

1 kommentar:

Anonym sa...

LOL!

Kommentera min blogg nu!