torsdag, mars 13, 2008

Enjoy the silence.

Såå... snart är ännu en tråkig dag på jobbet till ända. Varför inte blogga lite, så kanske de sista 40 (jag spenderade ungefär en halv minut med att försöka stava 40 innan jag gav upp) minuterna går lite snabbare.

Jag har insett att jag är med på nästan för många sidor för att hålla koll på dem. På en del har jag t.o.m. användare som jag glömt bort. På livejournal, t.ex. tror jag att jag har iaf. tre olika användare. Trots det så är jag i stort sett aldrig inna på lj, utan använder mig bara av den när jag ska läsa fanficitons som någon lagt upp där. Här kommer ett sammandrag av vilka ställen på internet jag finns på:

bilddagboken (AwesomeRewind)
Lunarstorm (Black_Fox)
Buzznet (moorbranch)
student.se (meiwaku)
jamma.se (_Iskall)
helgon (_Iskall)
myspace (moorbranch)
Pixbox (moorbranch)
emocore.se (AwesomeRewind)
youtube (moorbranch)
AFI omb (meiwaku)
BIS (meiwaku)
AFI swe (Emelie)
lastfm (Chilinoet)
BA omb (meiwaku)
blogg.se (moorbranch)
blogspot (AwesomeRewind och AwesomeGoesEnglish)
fanficiton.net (meiwaku)
fictionpress.net (meiwaku)
cathaya (Aeternus)
haket (meiwaku)

På mer än hälften av dessa var jag tvungen att gå in på sidan och se efter vad jag hade för användarnamn. :/ Tror det börjar bli dags att rensa upp.

Inga kommentarer: