tisdag, mars 11, 2008

Hmm...

Jag hade tänkt blogga om nåt, men nu kommer jag inte ihåg vad det var jag hade tänkt blogga om... :/

Iaf, grattis på födelsedagen, Ludvig. Han fyller faktiskt sex idag! Jag hade äran att slå in paketet, och jag måste nog säga att det är det fulaste paketet jag någonsin gjort. Han fick en stöt och en plockhandske, så nu är hans landhockeymålvaktsutrustning komplett. :)

Bara tre dagars jobb kvar nu. Yay. Tre dagar kvar av tristess utan grejer att göra. Imorgon kommer polarordern i alla fall, då har jag nåt att packa upp. Sen ska väl kabe-ordern också skickas. Sen ska jag nog vattna blommorna imorgon också. Där har vi typ en timmes jobb. Som i nödfall måste spridas ut på sex eftersom jag måste vara där för att kunna svara i telefon eller hjälpa kunder om Dick är upptagen. Meh.

Varför får jag alltid tanken på att "NU ska jag gå ner i vikt" när jag kommit på att jag har godis/chips/dricka microsekunden före? Jag tror det är sånt som gör att jag kan köpa en påse godis, och sedan inte äta av den på typ en vecka. Jag har till exempel fortfarande inte ätit upp mini-marshmallowsarna jag fick i julklapp. Jag har inte heller börjat äta av mina Pocky som jag släpade hem från Thailand. Jaja, det lär väl bli av en dag iaf.

Usch. Tror jag ska lägga mig snart. Linserna svider i ögonen och jag är ganska trött. Nu återstår bara att bestämma mig för om jag ska på UF-mässan innan jobbet imorgon och köpa en sån skopåse som jag tittade på på DM.

Inga kommentarer: