torsdag, mars 20, 2008

Skärtorsdag

Idag har Emelie varit duktig och städat sitt rum. ^.^ Jag har plockat undan grejer i allmänhet, bytt ut min juliga ljusslinga mot ljusslingan jag köpte i thailand, bytt gardiner (med hjälp av mamma), dammtorkat och dammsugit. :) Så jag har faktiskt gjort något idag, hör och häpna! :D

Sen har några från laget kommit fram till att vi ska filma några coola stunts och skicka in till TV4as "Talang 2008" på skoj. :) Alltid kul att kanske kunna vara med i tv. :P

Jag är så ofantligt träningssugen, men självklart kunde vi inte träna idag för att det är låst på Backa. Förhoppningsvis kan vi träna stunts på lördag i alla fall. :> Och sedan vanlig träning på söndag. *yay* En Anna kanske kan komma och kolla på träningen då?

Sarahs brev kom fram idag, och Skea fick en avi för att hämta sitt. :) Hihii. Jag gillar att ge presenter. Speciellt när man inte behöver, utan bara för att man vill sådär.

Min SM-resa är betald nu, och jag hoppas att det är fler än jag som betalat den. Det kommer bli så himlans kul! :D Och vi har typ värsta slutbygget i programmet, ingen kommer kunna klå den kreativiteten. Jag har aldrig förr hört någon som gjort det vi tänker göra, så det kommer bli riktigt kul att sätta det. :> Sedan har jag även betalat in för de sakerna jag ska ha från cheerleading.com. Hohoooo, längtar tills sakerna kommer. Vill så gärna ha dom helst igår! Värsta snygging-sakerna, hoppas bara allt kommer passa. Och billigt också! Jag menar, en bag, två par shorts och två t-shirts för typ 345 spänn? Ja tack!

Inga kommentarer: