fredag, mars 07, 2008

Haha. :)

Jag hittade ett citat från Becca som kom till kvällen före DM då vi skulle titta på gamla cheerfilmer från då vi sög. :P
"Den kan inte spola mer än tillbaka!" XD Becca äger på bra citat.

Att jobba på firman sätter verkligen spår på mina händer. :P På ena handen har jag tre registreringsnummer till Polarvagnar, och inloggningen till kamas webshop. På andra handen har jag avtryck från stämpeln som vi använder när vi stämplar broschyrer. Haha. Måste nog tvätta händerna ordentligt när jag kommer hem i eftermiddag.

Tänk... snart är det en vecka sedan vi tog DM guld! :D Jag tror fortfarande inte att jag smält det.

Nu ska jag bara fixa med tåg ner, boende och tåg hem från Borås. Det tar ju lite på krafterna när folket från vandrarhemmet aldrig svarar på mail, och tåg-folket skickar ett mail som tackar för ditt mail men säger att du får ringa till kundtjänst för att få prisuppgifter och tågtider. Snälla. Det skulle ta lika lång tid att kolla upp det jag ville veta och skriva det i ett mail till mig som det tar för dig att skriva ett mail som säger ring oss istället. Fuck er, kundtjänster som inte tänker på folk med prata-i-telefon-med-okända-människor-fobi. Fuck er, dessutom som har knappvals-kundtjänst, som inte tänker på människor med coola designmobiler som inte har några förbaskade knappar att trycka på när samtalet kommit fram. *morr*

Inga kommentarer: