lördag, mars 22, 2008

Meh, vem bryr sig om rubriken anyway?

Dammit. Klockan är typ tre på natten, och jag är, av någon outgrundlig anledning, otroligt sugen på att fixa håret och sminka mig. >.< Kunde jag inte haft lust att göra det tidigare idag så att jag i alla fall hade haft något att göra?

Hämtade brorsan på Max idag, packad var han. Så länge höll det med "nej, jag ska inte dricka på en månad". Inte ens en vecka tog det. Duktigt.

Vi kunde även ha varit på Lynchen idag, men nee~eej, Crille har inte tid, han far till kobdalis och åker skidor, sen festar han, så då kan man ju ursäkta sig med att han inte har tid för att han ska plugga till sina tentor. Juste va. Säääääääkert. Som vanligt.

Träning imorgon. ^.^ Har haft värsta abstinensen eftersom vi inte kunde träna i torsdags. Hoppas bara vi kan vara i hallen trots att det är påskafton. Äsch, så länge vi inte ringer om mattorna borde det gå bra ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Förlåt för att jag har kompisar som kommer hem från Stockholm och vill dricka en öl i bastun och lite till då :(. Bitter är vad du är!