torsdag, mars 06, 2008

Funderingar från jobbet.

Sååå... Jag har ingenting att göra. Igen. Jag har lindat upp slangarna som låg på golvet i slangrummet och jag har dammsugit mattan i verkstan. Först efter lunch vet jag att jag ska skicka in KAMA ordern, men det är ju 2 timmar och 13 minuter dit. Tråk.

Jag har bestämt mig för att jag nog ska flytta hela min bloggning till blogspot. Det är lite roligare här har jag bestämt mig för, trots att jag inte riktigt vet hur allt funkar här. Synd också att det inte förs någon statistik över besökare och sånt, men jag har ju en hit counter nu, så it's all good. Jag kommer göra en till blogspot-blogg där jag har den engelska delen, så denna kommer vara den svenska delen. Äsch. Det spelar ju ändå ingen roll vad jag skriver här, det är ju typ ingen som läser ändå.

Let's face it. Denna blogg är ju lika privat som min dagbok, typ. :P

Inga kommentarer: