söndag, mars 23, 2008

Tjohopp

Var och hälsade på morsfars och co idag också. Åt hamburgare, igen. Tredje gången i helgen. Lite drygt, sådär. Sen såg jag mer konståkning, gala-uppvisningen denna gången, plus de tre sista åkarna i herrarnas final. Crille och pappa var inte roade, men jag fick se ändå. :)

Träningen idag gick bra. :) Vi testade reverse peg-leg med gruppen som ska göra det på sm, och det gick massa bra. Maja är himla bra på bygg. ^.^ Sedan hade vi tryouts för vilka som ska få hjula och vilka som ska göra kullerbyttor på SM, och surprise, surprise så ska jag göra kullerbytta. Det var så otroligt oväntat va? Eller inte.

Jag sitter och håller på att sätta ratings på alla låtar i mitt iTunes bibliotek, lite drygt sådär. Har bara drygt 3000 låtar att betygssätta. :/ Jag får sånna där knäppa tankar lite då och då. Mest för att jag vill rensa bland mina playlists, och tänkte göra en stor en med bara fyr- och femstjärniga låtar, och kanske några få med bara vissa specifika artister. Jag blandar ändå bara ihop alla mina sju olika "untitled playlist"s. Men det lär ju ta ett tag att göra. Kanske bästa att gå och duscha innan jag gör klart det? Har bara hunnit göra typ 200 låtar än. Bäst så, kanske.

Nåja, off mot duschen!

Inga kommentarer: