söndag, mars 30, 2008

Trött, trött, trött...

Kom nyss hem från att ha bakat mjukkaka i Öjebyn. Steg upp klockan sex för att göra det, och på grund av den förbaskade omställningen till sommartid så fick jag bara fyra timmars sömn. :/ Nu är jag jättetrött efter att jag, Alma och Erika var på Frasses och åt lunch. Åååh, jag vill bara sova! Men jag funderar på om jag ska skriva kontrakten och reglerna till cheerleadingen innan jag sover, eller om jag kan ta en tupplur nu, och skriva dem sen. Känner jag mig rätt kommer jag inte hinna skriva allt innan träningen om jag sover lite nu, men samtidigt känns det som om jag kommer skriva fel allt för mycket om jag skriver dem nu... Ajja, får se hur det blir. Går det aströgt att skriva reglerna och kontraktet tar jag väl en paus och sover.

Inga kommentarer: